Kód oboru:

63-41-N/03

Obor marketing

Vyšší odborné vzdělání

Charakteristika oboru:

Studium je uspořádáno modulárně. Základními prvky vzdělávání jsou moduly, které se prolínají dalšími čtyřmi vzdělávacími programy. Každý modul, ať už povinný, povinně volitelný nebo volitelný, je ohodnocen určitým počtem kreditů. Všichni studenti absolvují společný základ, který je východiskem pro další odborné vzdělávání. Během studia je možné svůj původní výběr změnit a přestoupit podle možností školy na jiný vzdělávací program. Nabízí se tyto varianty: 39-41-N/01 Bezpečnost práce a krizové řízení, 37-41-N/01 Dopravní a spediční činnost, 63-43-N/05 Finanční řízení, 63-41-N/06 Řízení výroby.

Uplatnění absolventa:

Absolvent se uplatní jako obchodní cestující, obchodní referent, plánovač, odbytář, pracovník marketingu, logistik skladových operací.

Školy:

Aktuálně tento obor nabízí pouze 2 školy.

Vyhledat školy, které obor marketing nabízejí...

Zdroj: NPI ČR

Nenašli jste Obor, který jste hledali?

Prohlédněte si další...