Kód studijního programu:

B0414A270001

Studijní program Textilní marketing

Vysokoškolské vzdělání bakalářské

Charakteristika studijního programu:

Jedná se o vysokoškolský studijní program - bakalářské studium. Akreditována je prezenční/kombinovaná forma studia v českém jazyce a studium je ve standardní délce koncipováno na 3 roky. Studijní program spadá dle klasifikace ISCED do kategorie oborů Marketing a reklama (0414). Profil studijního programu je akademicky zaměřený (s důrazem na získání teoretických znalostí potřebných pro výkon povolání včetně uplatnění v tvůrčí činnosti a poskytující rovněž prostor pro osvojení nezbytných praktických dovedností).

Tento studijní program má akreditovaný:

Fakulta textilní - Technická univerzita v Liberci

Obdobné studijní programy:

Podobné bakalářské B studijní programy:

Název studijního programu Vysoká škola Forma Délka Jazyk

Textile Marketing

B0414A270002

Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní

Prezenční

3 roky

Anglický

Nenašli jste studijní program, který jste hledali?

Prohlédněte si další...