Popis práce:
CHARAKTERISTIKA: vzdělávací činnost - výuka v přednáškách, cvičeních předmětů v oboru informačních technologií, řešení výzkumných a vývojových úkolů dle pokynů, sebevzdělávací aktivity. DOVEDNOSTI: odbornost v oblasti informační technologie, samostatnost, komunikativnost, zájem o pedagogickou práci, pracovní flexibilita a odpovědnost. VZDĚLÁNÍ: ukončené VŠ vzdělání magisterského, příp. bakalářského stupně v oboru informační technologie či příbuzném. PRAC.POMĚR: výše úvazku dle dohody, prac.sml. - na dobu určitou do 31.05.2025 (s možností prodloužení). NÁSTUP: 1.6.2024, příp. dle dohody, mzd. zařazení A1 dle vnitř. mzd. předpisu a dosažené vědecké hodnosti.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: stručný životopis, stručná charakteristika dosavadní odborné, vědecké a výzkumné činnosti, seznam publikovaných odborných prací s příp.ohlasy, doklady o ukončeném vzdělání, doklady o odborné způsobilosti a členství v odborných společnostech, příp. hodnocení z předch. pracoviště. Přihlášku doručte poštou nebo e-mailem (volnamista@tul.cz) nejpozději do 12.05.2024. Výběr.řízení je od 11.04.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Platové ohodnocení:
Od 30 000 Kč do 45 000 Kč za měsíc.
Škola také hledá:
Technická univerzita v Liberci dále hledá zaměstnance na pracovní pozice:
-
DATOVÝ/Á ANALYTIK/ČKA, VÝVOJÁŘ/KA ML/AI APLIKACÍ
-
EKONOMICKÁ FAKULTA - ASISTENT/KA PRO KATEDRU MARKETINGU A OBCHODU
-
FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITNÍ A PEDAGOGICKÁ - LEKTOR/KA, ASISTENT/KA, ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA NA KATEDRU NĚMECKÉHO JAZYKA
-
FAKULTA UMĚNÍ A ARCHITEKTURY- DOCENT/KA PRO KATEDRU UMĚNÍ
-
FAKULTA UMĚNÍ A ARCHITEKTURY- VEDOUCÍ KATEDRY TEORIE A DĚJIN VÝTVARNÉHO UMĚNÍ A ARCHITEKTURY
-
SAMOSTATNÝ/Á ÚČETNÍ TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI
-
SPRÁVCE SÍTĚ
-
VÝVOJÁŘ 3D APLIKACÍ
-
VÝVOJÁŘ/KA SW APLIKACÍ
-
Poslední aktualizace:
11. 4. 2024
-
Kategorie:
Lektoři na vysokých školách
-
Okres: